שאלות נפוצות

קניות באתר

מה שיטות המשלוח האפשריות?

את הגרביים שלנו ניתן לקבל בשלוש שיטות: איסוף עצמי מירושלים, משלוח לנקודת איסוף ומשלוח עד הבית. פרטים נוספים על שיטות המשלוח ועלויות ניתן לראות כאן

אני רוצה להזמין גרביים למישהו אחר, אבל מפחד לא לקלוע לטעם שלו - אפשר לקבל כרטיס החלפה?

ניתן לרכוש כרטיס מתנה למי שאוהבים, ולתת להם לבחור בעצמם את הגרביים שהכי יאהבו. את הגיפטקארד של גרובים אפשר לקנות כאן!
ולהחליף? להחליף תמיד אפשר, כל עוד הגרביים לא נגרבו. עוד על החזרות והחלפות ניתן לראות כאן.

איך אני יודע מתי המשלוח שלי יגיע?

המשלוחים שלנו מהירים מאוד, וכנראה יגיעו אליכם עוד לפני שתספיקו לומר ״נעליים קונים מהר וגרביים לא חסר״ (שלושה ימי עסקים). קצת אחרי שתבצעו את ההזמנה, תקבלו מאיתנו מייל ובו כל הפרטים בנוגע למשלוח שלכם, כולל מספר מעקב. עם מספר המעקב תוכלו לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלכם בכל זמן נתון.

בקשות מיוחדות

אני רוצה לקנות גרביים עם הפרצוף של הכלב שלי, תוכלו להדפיס לי כאלה?

הגרביים שאנחנו מוכרים הם גרביים סרוגים ולא מודפסים, לכן לא ניתן לייצר אצלנו גרביים בכמויות קטנות. אם אתם מחפשים גרביים בהזמנה אישית בכמות גדולה, דברו איתנו - אנחנו עושים את זה מעולה.

יש לי עסק ומתחשק לי לפנק את העובדים בגרביים עם הלוגו שלנו. אתם עושים דברים כאלה?

בוודאי! וגם עושים את זה מעולה. אפשר לכתוב לנו בוואטסאפ או במייל ואנחנו נחזור אליך עם הצעת מחיר.

שאלות כלליות

האם יש לכם חנות פיזית שאפשר לבוא ולראות את הגרביים?

חנות פיזית עוד אין לנו, אבל ניתן להגיע לכל אחת מהחנויות שבהן מוכרים את גרובים. את החנויות ניתן לראות ממש כאן.

איך זה שראיתי גרביים צבעוניים בדולר וחצי ואתם מוכרים זוג ב-39₪?

בעבר גם אנחנו היינו קונים גרביים צבעוניים בכמה שקלים, ולאחר כמה כביסות זורקים אותם. לא כי הם שעממו אותנו, פשוט כי הם כבר לא היו לבישים. ברוב המקרים, בגרביים כאלה משתמשים בחוט גרוד - חוט שטווים מגרביים פגומים שנגרסו (כן כן, גם לנו זה עושה לבכות לשמוע את זה). החוט הזה הוא אמנם זול, אך מוריד משמעותית את אחוז הכותנה בגרב. לכן לאחר כמה כביסות הגרביים הזולים נהיים קשים ומרגישים קצת כמו עיסת נייר שהתייבשה. הגרביים שאנחנו מייצרים מיוצרים מכותנה מצרית, שנחשבת לכותנה האיכותית ביותר בעולם. וכמובן שאנחנו מתחייבים ששום חוט גרוד לא תראו במחוזותינו. בנוסף לאיכות, כשאתם קונים גרביים אצלנו אתם קונים גרביים שעוצבו, יוצרו ונארזו בארץ. אנחנו מתעקשים להמשיך ולייצר את הגרביים שלנו בארץ כי אנחנו רואים ערך בייצור מקומי. הייצור המקומי חשוב לנו, כי זו הדרך שלנו לתת גב לכל כך הרבה עסקים ישראליים שאיתם אנחנו עובדים. אם גם לכם חשוב לתת גב לעסקים בארץ אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לגרוב שלנו, ולהתחיל לגרוב!

YOUR CART (0)

No Products in the Cart